The Crossing
It is December 1942, and four children are on the run. Sarah and Daniel are Jewish and face deportation. They've been hiding with Otto and Gerda's family, but they've been discovered and the parents arrested. Otto and Gerda decide to help their friends flee through snowy forests to Sweden. It becomes a flight of life and death. It's impossible to know who to trust.