Snabba Cash
In Stockholm's criminal underworld, three individuals cross paths and experience violent repercussions. Jorge has escaped prison and is being hunted by both the police and the Mafia. Mrado is a debt collector for the Serbian Mafia, while JW spends his time as a high-roller in trendy clubs. All three men, however, are soon intertwined in a shared fate.