Easy Money II: Hard to Kill
The sequel to the dramatic "Easy Money" follows JW, who once was a promising student at the Stockholm School of Economics, but his hunger for fast money became his fall. After spending four years in prison, he wants to change his life around, but it is not as easy as it may seem as he descends back into a life of crime.