Easy Money III: Life Deluxe
In the final part of the "Easy Money" trilogy, JW lives in exile, determined to find out what happened to his missing sister, Camilla, as clues point to the Stockholm underworld. Jorge, however, plans one last score – Sweden’s greatest armored car heist. Meanwhile, Natalie Krajnic is caught in a crossfire which leads her into an accelerating power struggle within the Serbian Mafia.