Ammo
Bjørn is recruited to work in the Norwegian arms industry and is trusted with handling a large deal with the French military. As the deal is soon to close, Bjørn discovers that the technology he is now responsible for is illegal and that he was only recruited to be a scapegoat. When innocent lives are lost, Bjørn can only clean his name by entering a lethal battle against powerful opponents.
"Ammo" follows the main character Bjørn, as he is recruited to work in the Norwegian arms industry. Bjørn quickly becomes a rising star in the company and is trusted with handling a large business deal with the French military. As the deal is soon to close, Bjørn discovers that the technology he is now responsible for is illegal and that he was only recruited to be a scapegoat in case the irregularities were discovered by the authorities. When innocent lives are lost as a direct result of the technology Bjørn is about to sell, Bjørn can only clean his name by entering a lethal battle against powerful opponents. And in this battle Bjørn has to decide who he can afford to trust.
Bjørn is unemployed after a corruption scandal, but then receieves a tempting job offer.
When two aid workers are kidnapped in Mali, Bjørn is given extra responsibilities at AGR.
After Bjørn's attempt to stop the sale of the AMMO drone, he is once again without a job.