Mr Inbetween
Juggling a relationship, parental responsibilities, friendships and a sick brother while earning a living would be difficult for anyone, but it’s particularly difficult for Ray Shoesmith since he’s a criminal for hire.
Mr Inbetween is a half-hour comedy series inspired by the cult film “The Magician” and centers around Ray Shoesmith. Juggling a relationship, parental responsibilities, friendships and a sick brother while earning a living would be difficult for anyone, but it’s particularly difficult for Ray since he’s a criminal for hire. Ray “takes care of people” — collecting debts, relieving them of drugs and guns, and often taking care of them on a more permanent basis. Ray demands respect and does not tolerate it when someone disregards his very clear code of ethics.