Terriers
Terriers centers on Hank Dolworth, an ex-cop who partners with his best friend, Britt Pollack, to launch an unlicensed private investigation business. The duo, both struggling with maturity issues, solves crimes while avoiding danger and responsibility.
TERRIERS is a comedic drama starring Donal Logue (The Tao of Steve) and Michael Raymond-James (True Blood). It centers on HANK DOLWORTH (Logue), an ex-cop, who partners with his best friend BRITT POLLACK (Raymond-James) in an unlicensed private investigation business. Comedic, edgy, original, a show about high stakes in the face of low expectations, TERRIERS explores what it’s like in today's America to be "too small to fail."