Red Band Society
A provocative and unique coming-of-age dramedy about a group of unlikely and rule-bending friends and the adults who mentor them through the ups and downs of adolescence.
A provocative, unconventional and unique coming-of-age dramedy about a group of unlikely and rule-bending friends and the adults who mentor them through the ups and downs of adolescence in Los Angeles’ Ocean Park Hospital. They face shared experiences, both uplifting and challenging, tragic and comedic, ordinary and out-of-the-ordinary – and they do it together. When you’re brought to the brink, that’s when you laugh the loudest, love the strongest and cry the hardest…This is the story of the RED BAND SOCIETY.