The Last Rhinos: A New Hope
With only two northern white rhinoceros left in the world, a team of scientists race to save them from extinction in this urgent, hope-filled film.
Photographer Ami Vitale follows a global effort to save the northern white rhinoceros from extinction. With only two surviving females, a team of scientists races to create the world’s first surrogate rhino pregnancy. The fate of the species now rests in the hands of the teams who are devoted to saving it in this hopeful, urgent film.