Born in China
Follow the stories of three animal families: a doting panda bear mother guiding her growing baby; a young golden monkey who feels displaced by his infant sister; and a mother snow leopard raising two cubs in one of the harshest environments on Earth. Featuring stunning, never-before-seen imagery, the film navigates China’s terrain from the frigid mountains to the heart of the bamboo forest.
Disneynature takes you on an epic journey into the wilds of China. Follow the stories of three animal families: a doting panda bear mother guiding her growing baby; a young golden monkey who feels displaced by his infant sister; and a mother snow leopard raising two cubs in one of the harshest environments on earth. Featuring stunning, never-before-seen imagery, the film navigates China’s terrain—from the frigid mountains to the heart of the bamboo forest—on the wings of red-crowned cranes, tying these extraordinary tales together.