Expedition China
Disneynature and the filmmakers of Born in China bring you on location to some of the world’s most remote wildlands within the Chinese frontier. Traveling great distances, climbing to extreme altitudes and enduring brutal conditions - learn firsthand how the filmmakers were able to capture tender and exciting moments in the families of pandas, red-crowned cranes and golden monkeys.
Disneynature invites you on location in some of the world’s most remote wildlands with the filmmakers of Born in China. The team traveled great distances, climbed to extreme altitudes and endured brutal conditions to capture tender and exciting moments in the families of pandas, red-crowned cranes, golden monkeys and chiru. Featuring sequences from the film, never-before-seen footage and crew members’ stories - share the production’s challenges and victories...and a glimpse behind the scenes of a True-Life Adventure.