When in Rome
When Beth, an unlucky-in-love New York curator, takes a whirlwind trip to Rome for her sister's wedding, an unexpected crush takes her by surprise. Quickly let down, she defiantly plucks coins from the Fontana de Amore, magically igniting the passions of some comically unsuitable suitors. But when a charming reporter becomes smitten, Beth must prove that he's the real deal and not just spellbound.
When Beth (Kristen Bell), an unlucky-in-love New York curator, takes a whirlwind trip to Rome for her sister's wedding, an unexpected crush takes her by surprise. Quickly let down, she defiantly plucks coins from the Fontana de Amore – a reputed fountain of love – magically igniting the passions of some comically unsuitable suitors. But when a charming reporter (Josh Duhamel) becomes zealously smitten, Beth is skeptical: is he the real deal or just spellbound? Don't miss hilarious performances from an all-star cast you'll want to see again and again.