The Incredible Journey
Three house pets answer the call of the wild when they're separated from their owners. The three—a young retriever, an old bull terrier and a self-sufficient cat—travel 200 miles through the perilous Canadian wilderness, where nothing can stop them from finding their family.
Experience an amazing adventure when three ordinary pets take on the majestic Canadian wilderness in an extraordinary journey. Finding themselves separated from their owners by 200 miles, they set out on a perilous trek to find their family...and home. Led by instinct, the trio—a young retriever, an old bull terrier and a self-sufficient Siamese cat—face hunger, a dangerous bear, rushing rivers and much more along the way. But these three unlikely friends soldier on, protecting and caring for one another in one of the most incredible journeys ever.