Benji the Hunted
Benji, the world's most popular canine actor, faces his toughest challenge yet when a fishing boat accident leaves him washed ashore in the rugged backwoods of North America. Inadvertently becoming the guardian to an orphaned litter of cougar cubs, Benji and his new dependents must dodge untold perils from man and beast in an amazing odyssey to reach safety.
Benji, the world's most popular canine actor, faces his toughest challenge in this extraordinary film. After a tragic sea accident, Benji is washed ashore in the rugged backwoods of North America, where he becomes the guardian to an orphaned litter of cougar cubs. Together, they dodge untold perils from man and beast in an amazing odyssey to reach safety. With breathtaking scenery, an exhilarating story and an endearing hero, Benji the Hunted is a story you and your family will never forget.