Mission to Mars
After the first manned mission to Mars ends in a devastating tragedy, a Mars Recovery Mission is launched in order to investigate the catastrophe and bring back any survivors.
The year is 2020, and the first manned mission to Mars, commanded by Luke Graham (Don Cheadle), lands safely on the red planet. But the Martian landscape harbors a bizarre and shocking secret that leads to a mysterious disaster so catastrophic, it decimates the crew. Haunted by a cryptic last message from Graham, NASA launches the Mars Recovery Mission to investigate and bring back survivors -- if there are any. Confronted with nearly insurmountable dangers, but propelled by deep friendship, the team finally lands on Mars and makes a discovery so amazing, it takes your breath away. MISSION TO MARS is an action-packed rocket ride that will enthrall you with its stunning special effects.