Frankenweenie
After unexpectedly losing his beloved dog Sparky, young Victor harnesses the power of science to bring his best friend back to life---with just a few minor adjustments.
Meet Sparky, an ordinary family dog, who, through an extraordinary set of circumstances, becomes Frankenweenie! He and the Frankenstein family share an exciting yet bizarre adventure that makes this one of the most outrageously funny films you’ve ever seen! It stars young Barret Oliver with Daniel Stern and Shelley Duvall as his parents. Let Frankenweenie give your funny bone a jolt – it’ll have your entire family in stitches!