Lady and the Tramp II: Scamp's Adventure
Lady and Tramp's mischievous pup Scamp is always in the doghouse. Now, an itch for freedom sends him on the ultimate adventure with the Junkyard Dogs, a notorious pack. Will he choose the collar-free life or the pampered one he had at home?
Share the wonder and enchantment as Walt Disney's beloved classic story continues. Lady and Tramp's mischievous pup Scamp is always in the doghouse. Now, an itch for freedom is sending him on the ultimate adventure. Scamp joins up with the Junkyard Dogs, a notorious pack that includes his idol, the streetwise Buster, and a sweet and sensible stray named Angel. Will Scamp choose the collar-free life with his new pals or embrace the pampered life he had at home?