The Preacher's Wife
A charming angel is sent to earth to help a young minister revive his marriage, but he quickly becomes the source of trouble rather than the solution when he accidentally falls in love with the preacher's wife.
When a reverend begins to doubt his ability to make a difference in his troubled community and his troubled marriage, a charming and charismatic angel named Dudley is sent to earth to help. But Dudley soon becomes the source of trouble rather than the solution when he himself falls in love with the preacher's beautiful wife.