Soul Food
In this heartwarming comedy, Sunday dinner at Mother Joe's is a mouth watering, 40-year tradition. But when the matriarch is hospitalized, her three daughters find themselves engaged in rivalries and arguments that threaten to ruin the tradition – and the family.
Sunday dinner at Mother Joe's is a mouth watering, 40-year tradition. As seen through the eyes of her grandson Ahmad, love and laughs are always on the menu, despite the usual rivalries simmering between his mom Maxine and her sisters Teri and Bird. But when serious bickering starts to tear the family apart, the good times suddenly stop. Now it's up to Ahmad to get everyone back together and teach them the true meaning of soul food.