Day Watch
A man who serves in the war between the forces of Light and Dark comes into possession of a device that can restore life to Moscow, which was nearly destroyed by an apocalyptic event.
Russia has been infiltrated by vampires and shape-shifters whose shaky truce is threatened when a conflicted special cop's son tips the balance toward evil. The "Watchman" fights the occult on a second front when he must prevent the destiny-altering "Chalk of Fate" from falling into the wrong hands.