The Mouseketeers at Walt Disney World
The New Mickey Mouse Club arrives at Walt Disney World to do a live stage show. While exploring the Magic Kingdom and its property, a series of problems follows them.
The Mouseketeers of the New Mickey Mouse Club arrive at Walt Disney World to do a live stage show. While there, they are also hoping to enjoy the recreational aspects of the Magic Kingdom, however a series of problems follows them as they explore the property.