Cyrus
John C. Reilly, Jonah Hill and Marisa Tomei stars in this quirky comedy in which a divorced man falls for a single mother, and must battle her 15 year-old son for her affection.
John C. Reilly, Jonah Hill and Marisa Tomei star in this quirky comedy about love, family and cutting the cord. When he meets Molly (Tomei), John (Reilly) thinks he’s met the perfect woman. There’s just one problem – Molly’s clingy son Cyrus (Hill) isn’t about to let another man come between them. It’s one hysterically awkward moment after another as John and Cyrus fight to be Molly’s #1 man.