Babylon A.D.
In the near future, a mercenary delivers a mysterious young woman from Eastern Europe to New York where her true purpose, to be exploited by the leader of a growing religion, is revealed.
In the world of Babylon A.D., the rules are simple: kill or be killed. Toorop, a ruthless mercenary hired to smuggle a mysterious woman from the post-apocalyptic confines of Eastern Europe to the glittering megalopolis of New York City. Hunted at every turn, Toorop spirits his charge across a nightmarish wasteland only to uncover a shocking secret that will bring the entire world to its knees.