Schitt's Creek
When filthy-rich video store magnate Johnny Rose and his soap star wife Moira, and their two kids – son David and socialite daughter Alexis – suddenly find themselves broke, they are forced to live in a small town they once bought as a joke. They must confront their newfound poverty and discover what it means to be a family, all within the rural city limits of Schitt’s Creek.
When filthy-rich video store magnate Johnny Rose (Eugene Levy), his soap star wife Moira (Catherine O’Hara), and their two kids – über-hipster son David (Daniel Levy) and socialite daughter Alexis (Annie Murphy) – suddenly find themselves broke, they are forced to live in a small, depressing town they once bought as a joke. With their pampered lives now abandoned, they must confront their newfound poverty and discover what it means to be a family, all within the rural city limits of Schitt’s Creek, their new home. Schitt’s Creek is a character-driven, half-hour single-camera comedy created by Eugene Levy and Daniel Levy.