Wild Hogs
Four weekend-warrior friends decide to rev up their ho-hum suburban lives with a cross-country motorcycle adventure. They don their leathers, fire up their hogs and throw caution and their cell phones to the wind as they hit the open highway. But a lot can happen on the road to nowhere, including a run-in with the bad-to-the-bone Del Fuegos, a real biker gang who don't take kindly to the wannabes.