The Poof Point
Two teenage siblings must save the lives of their inventor parents after a time-machine experiment goes awry and they become younger versions of themselves.
Eddie and Marie’s parents are busy scientists with very little time for their kids. After inventing a time machine, the parents discover that instead of going backwards in time, the machine has started making them mentally younger. Now Eddie and Marie must work together to get their parents back to normal before they age back to the “poof point” and disappear forever.