Wilson
Woody Harrelson stars as Wilson, a neurotic, middle-aged misanthrope who reunites with his ex-wife (Laura Dern) to meet the teenage daughter (Isabella Amara) he never knew he had.
Woody Harrelson stars as Wilson, a lonely, neurotic and hilariously honest middle-aged misanthrope who reunites with his estranged wife (Laura Dern) when he learns he has a teenage daughter (Isabella Amara) he has never met. In his uniquely outrageous and slightly twisted way, he sets out to connect with her.