Bruiser
During summer break, 14-year-old Darious explores the boundaries of his manhood through tumultuous interactions with Malcolm his strict father and a burgeoning mentorship with mysterious drifter Porter. When Darious learns Porter’s true identity, he is thrust into a conflict between the two men that may rip his family apart and threaten his safety.