Chevalier
Inspired by the incredible true story of composer Joseph Bologne, Chevalier de Saint-Georges. The illegitimate son of an African slave and a French plantation owner, Bologne rises to improbable heights in French society as a celebrated violinist-composer and fencer, complete with an ill-fated love affair and a falling out with Marie Antoinette and her court.