Blackbeard's Ghost
Blackbeard, the once-blackhearted scoundrel, materializes in a small New England town, cursed to wander in limbo until he performs a good deed. He gets his chance when he decides to help a local college track team...one that hasn't a ghost of a chance of winning. Blackbeard finds himself full of team spirit, departing from his roguish ways and dispensing his own brand of invisible coaching.
Award-winning actor Peter Ustinov stars in this hilarious fantasy as the ghost of the legendary pirate Blackbeard. The once-blackhearted scoundrel materializes in a small New England town, cursed to wander in limbo until he performs a good deed. He gets his chance when he decides to help a local college track team—one that hasn't a ghost of a chance of winning. Blackbeard finds himself full of team spirit and dispensing his own brand of invisible coaching in this warmhearted comedy that will have you laughing from his first fade-in to his final fade-out. Contains tobacco depictions.