Mission: Impossible
Ethan Hunt, a secret agent, is framed for the deaths of his espionage team and attempts to flee government assassins after him. He races against the clock in order to discover the truth.
Tom Cruise ignites the screen in this runaway smash hit that "holds you on the edge of your seat before blasting you out of it." (Howard Rosenberg, Los Angeles Times). Cruise stars as Ethan Hunt, a secret agent framed for the deaths of his espionage team. Fleeing from government assassins, breaking into the CIA's most impenetrable vault, clinging to the roof of a speeding bullet train, Hunt races like a burning fuse to stay one step ahead of his pursuers... and draw one step closer to discovering the shocking truth.