Enough Said
To help distract her while her beloved daughter prepares to leave the nest for college, a divorced masseuse starts dating a sweet but somewhat clueless man with whom she shares a fun rapport, only to discover that he's her new friend's ex-husband.
Eva (Julia Louis-Dreyfus) is a divorced soon-to-be empty-nester wondering about her next act. Then she meets Marianne (Catherine Keener), the embodiment of her perfect self. Armed with a restored outlook on being middle-aged and single, Eva decides to take a chance on her new love interest Albert (James Gandolfini) - a sweet, funny and like-minded man. Things get complicated when Eva discovers that Albert is in fact the dreaded ex–husband of Marianne. This sharp insightful comedy follows Eva as she humorously tries to secretly juggle both relationships and wonders whether her new favorite friend's disastrous ex can be her cue for happiness.