The Million Dollar Duck
A research scientist brings home a duck from his experimental laboratory and discovers that it lays golden eggs.
Research professor Albert Dooley (Dean Jones) is stuck with past-due bills and one downy, dense lab duck. But an ordinary bird turns extraordinary when he is accidentally zapped with radiation and casually starts laying the proverbial "golden eggs." Cashing in on newfound riches becomes a sidesplitting scramble as the secret gets out, and friends, neighbors and government T-men mount an all-out quack attack to capture the rare bird.