From 23.99 zł a month for 3 months
Zakopane, 1914. Four artists wake up after a crazy, full of drugs night. And not only are they involved in revolutionary intrigue, but they also have a corpse on the couch.
Tadeusz Boy-Żeleński, Witkacy, Joseph Conrad AND Bronisław Malinowski wake up after a heavy all-nighter. Headaches all around, nobody remembers anything, and it doesn't get better when they find a body of an unknown man. Moreover, lawmen are knocking at the door, but that's only the beginning of their problems. The race against the clock begins, during which our heroes must not only liberate themselves from suspicion, but also from dangerous local rumors and solve the eerie mystery of this death as soon as possible.