Planeta Singli
Ania, a hopeless romantic teacher joined the online dating world searching for the right man when she meets, Tomek, a showman, who invites her to join his show to help her find the perfect man.
Ania, a charming, but insecure, teacher is searching for the ideal man on the online dating world, when, coincidentally, she meets Tomek, a showman, who hosts the most popular and controversial TV program in the country. Tomek was delighted by her uncurable romanticism and invited her to be on his show where she will be experiencing the online dating world and showing the world through his program the true colors of men flirting on the Internet while laugh down the innocence of women looking for the perfect man. The crazy dating adventures of Ania soon will become a big hit, but she will, unexpectedly, meet the ideal man, Antoni. Pressured by the ruthless head of the station, Tomek is torn between staying relevant, or admitting his feelings for Ania.