From 23.99 zł a month for 3 months
Ania and Tomek’s relationship goes through a crisis when he refuses to settle down and she wants a committed relationship. Aleksander, a millionaire, and the owner of the “Planets Singli” application, is charmed by Ania and is convinced that, Ania, the music teacher, is the perfect woman for him.