Little Grey Wolfy. Summer Party
Little Grey Wolfy is dreaming about a real birthday cake with candles and cream for his party. But everyone knows that cakes do not grow in the forest on trees. This is not a problem for his good friends, however. With teamwork and friendship, they attempt to make the little wolf the cake of his dreams on his special day.
Little Grey Wolfy is dreaming about a real birthday cake with candles and cream for his party. But everyone knows that cakes do not grow in the forest on trees. This is not a problem for his good friends, however. With teamwork and friendship, they attempt to make the little wolf the cake of his dreams on his special day. With imagination and love, they manage to make exactly what he wants. And they even brought fireworks!