Little Grey Wolfy. Fall Travelers
Fall arrives, and Little Grey Wolfy yearns to migrate with the birds to escape the winter snow. The only problem is that he has no wings to fly. But his good imagination comes to help. Wolfy and his friends fly high in the sky, faster than birds, in a speedy little plane, hoping they’ll make it out in time.