Little Grey Wolfy. Spring and Icy Drift
Spring arrives, bringing an ice drift on the river. Two friends, Wolfy and Hare, carried away by their running in the forest, suddenly find themselves on an ice floe among the river rapids. The cold stream hides many dangers, but their good imagination comes to help. And now they are not on the floe, but on a wonderful icy frigate, setting sail across the seas.
Spring arrives, bringing an ice drift on the river. Two friends, Wolfy and Hare, carried away by their running in the forest, suddenly find themselves on an ice floe among the river rapids. The cold stream hides many dangers, but their good imagination comes to help. And now they are not on the floe, but on a wonderful icy frigate, setting sail across the seas. But there’s danger ahead, as the brave captains and their boat approach a waterfall.