Agatha and the Truth of Murder
In 1926, with her writing in crisis and her personal life in tatters, a young Agatha Christie decides to solve a real-life murder. Based on her notorious eleven-day disappearance and an infamous unsolved killing, ‘Agatha Christie and the Murder of Florence Nightingale Shore’ is a classic who-done-it revealing the origin story of the world’s best-selling novelist.