Tempest
When an assassination attempt is made on a presidential candidate, former diplomat Seo Munju will uncover a conspiracy that threatens the stability of the Korean peninsula. Guarded by Sanho, a former soldier, can Munju trust this mysterious mercenary or is there something else going on?
When an assassination attempt is made on a presidential candidate, former diplomat Seo Munju will dig into his past, uncovering a multinational conspiracy involving rogue nations, security agencies, and classified intelligence that threatens the stability of the Korean peninsula. With her life constantly in danger, a mysterious mercenary called Paik Sanho will step up to keep her safe, but with little known about him, can Munju really trust him?
Munju returns to support a candidate's presidential run. At a mass they attend, a gunshot rings out.
A mysterious shadow looms over the shooting. Munju enters the presidential race to find the truth.
A crisis strikes Munju on her way to declare her candidacy. Sanho races in once again to save her.
Munju exposes the plot to start a war and spends what could be her last night with Sanho.
Their final strike begins. With the truth in hand, can Munju stop everything before it's too late?