The Worst of Evil
In 1995, an investigation begins to dismantle the drug cartels of Korea, China, and Japan. Countryside detective Junmo goes undercover within the rising Gangnam Union, unaware of the complex relationship between his wife and the gang's boss. Their intertwined fates lead to the worst of scenarios.
Detective Junmo goes undercover within Gangnam Union to probe an international drug trade.
Barely passing Gicheul’s test, Junmo joins Gangnam Union and discovers an unexpected truth.
The team seeks Euijeong's aid to assist Junmo in a crisis, which leads to a perilous love triangle.
Earning Gicheul’s trust, Junmo becomes anxious as he sees Gicheul making a move towards Euijeong.
Haeryun shows interest in Junmo and Euijeong approaches Gicheul. Junmo takes an extreme measure.
Gicheul suspects Junmo. The four people’s irreversible decisions trigger the biggest crisis.
The battle with Jaegeon creates a crack. Junmo joins forces with Haeryun to resume the trade.
Junmo and Euijeong juggle duty and feelings. Hwang continues to meddle, and the final day arrives.
An accident halts the trade and a crisis approaches as Euijeong and Dohyung worry about Junmo.