The Tyrant
A secret project in Korea is exposed to the US so the project gets scrapped and the sample is to be handed over when a delivery accident occurs. Director Choe tries to hide the sample as Paul searches, but they end up at the same place as Jagyeong and Lim Sang. Who will seize the sample in the end?
A secret project in Korea is exposed to the U.S. The U.S. demands the termination of the project, but a delivery accident occurs during the NIS's attempt to hand over the sample. Paul, a U.S. Agent, harshly pressures the NIS after the incident and confronts the leader of the project, Director Choe. Meanwhile, Jagyeong, a key character in this case, and Lim Sang, a retired veteran, begin chasing Director Choe's subordinate, Moyong, for different reasons. Everyone gathers in the end, and an unexpected turn of events takes place as ownership of the last sample is at stake.
A secret project in Korea is exposed while Director Choe plans to reclaim its sample.
Lim Sang, a retired veteran, receives an order to eliminate Moyong and Jagyeong.
Jagyeong and Lim Sang meet while chasing Moyong. Paul confronts Director Choe to get the sample.
Something unexpected occurs as everyone gathers to seize the last remaining sample.