Buried Hearts
Seo Dongju, who hacked a political slush fund worth two trillion won, risks it all for revenge.
Yeom Jangseon searches for Dongju belatedly. Dongju wakes up remembering only the name Seong Hyeon.
During Sister Agnes' funeral, Dongju sets out to find those responsible for his sister's death.
After learning about his father, Dongju investigates his car accident from 30 years ago.