The Manipulated
Taejoong's life is torn apart when he's framed for a heinous crime and imprisoned. Discovering it was all orchestrated by someone on the outside, he embarks on a rage-fueled quest for revenge.
Taejoong hunts for the mastermind, while a corrections officer searches for him.