Made in Korea
In 1970s South Korea a man determined to reach the pinnacle of wealth and power lives a double life - KCIA agent by day and dangerous business man by night. Determined and unstoppable, he comes face to face with a tenacious prosecutor willing to risk it all to bring him down.
A plane headed to Fukuoka is hijacked and Kitae, a business man, faces a crisis.
Geonyoung uncovers the KCIA's suspicious activities while working to bring down a gang boss.
Kitae gets involved in an illegal operation as Geonyoung closes in on the truth.
Kitae meets with Ikeda clan to scale up operations while Geonyoung follows him to Japan.
Geonyoung figures out how to arrest Kitae, who obliviously continues to expand his business.
Kitae searches for a new business partner with Yuji, while Geonyoung sets a trap to catch him.