Moving
In this supernatural action series, children who live in hiding with superpowers, along with their parents who live with painful secrets of the past, face enormous dangers together.
Mihyun hides Bongseok's superpowers, but the mysterious incidents on social media make her anxious.
Bongseok's secret is exposed and Huisoo walks him home. Frank searches for his third target.
Frank recalls his past as he eliminates his targets. After Frank's visit, Mihyun suppresses her son.
Doosik and Mihyun grow closer, and Doosik suggests that they deceive Min Yongjun.
Juwon, who leads his gang with his monstrous abilities, is betrayed and becomes a fugitive.
Doosik shows up at Mihyun's apartment with a plan to escape Deputy Director Min for good.
After the Black Team disbands, Juwon is offered a mission by Deputy Director Min to revive the team.
Jaeman tries to save his wife with his strength and Juwon is sent in to subdue him.
Mihyun and Juwon watch the auditorium video and head to Jeongwon High, while Gyedo discovers Junhwa.
Mihyun asks Deokyoon where Doosik is, and he tells her what happened in the North.
The fight takes a new turn with the appearance of a new North Korean superbeing, Jaeseok.