To Catch a Smuggler
HSI conducts a controlled delivery of meth, while CBP deals with an unruly passenger.
CBP cracks down on party drugs, prostitution and counterfeit goods during the Super Bowl.
CBP targets a wildlife-smuggling ring in Miami and cracks down on cocaine in Atlanta.
HSI disrupt a transnational meth ring and CBP seize a huge shipment of illegal shark fins.
HSI investigates cocaine concealed in cakes, and CBP cracks down on contraband cash.
HSI busts a suspected trafficker of illegal weapons, while CBP hunts for liquid drugs.
K9s sniff out a body carrier hiding fentanyl and HSI stops a deadly, dark web party drug.
HSI dives into a series of maritime smuggling cases and CBP seizes illegal medications.
CBP uncovers a mysterious drug from Asia and responds to the COVID-19 crisis at new ports.