Drugs, Inc.
Drugs: A multi-billion-dollar industry that fuels crime and violence like no other substance on the planet. Turning cartel leaders into billionaires, the illegal drug industry also provides vital income to hundreds of thousands of poor workers across the globe.
A new generation of brokers and traders are turning to a drug that keeps them performing at work.
Hip-hop, a million-dollar industry, plays up to its links with a billion-dollar industry: drugs.
It’s Spring Break and thousands of U.S. students head to Cancun, many seeking to get wasted.
Two jails with some of the toughest drug policies but inmates still find ways to get drugs inside.
New York’s cocaine dealers learn that the supply chain is only as strong as its weakest link.
Detroit’s dealers, cops, and feds take on the city’s wild rave scene right before Halloween.
As Pittsburgh’s cops crack down on heroin, wannabe dealers see a chance to muscle in on the market.
Embed with the dealers, users, and law enforcement involved in the tech world’s dirty little secret.
Heroin use on Staten Island is increasing as young users leave prescription pills for dope.
Cocaine is Europe-bound. That means a white-knuckle ride from the Amazon to Amsterdam.
Outlaw bikers battle cops and Chinese Triads to keep control of the lucrative crystal meth trade.