The First Responders
First responders are said to have two hearts: one that beats for themselves, while the other beats for civilians. Crisis strikes. A police station and a fire station adjoining each other cooperate in combating crime and fire in the most brutal and tragic.
A bound corpse emerges following a serial arson. The first responders to unite in the investigation.
Two fires break out in different locations. The first responders find themselves in a crisis.
The first responders and the NFS cooperate to uncover clues to the serial arsonist.
The arsonist's final plan gets revealed. Can Hogae save everyone from danger and catch the criminal?
Hogae rejoins the team for a murder case at Myeongpil's villa, and a brand new cooperation unfolds.
Doha concludes the case as an accidental death, but Hogae keeps probing to expose the truth.
An unidentified body is found after a brawl at a junkyard. A crisis arises during the autopsy.
Hogae uncovers Ma Joongdo's murder and faces escalating danger as he nears the truth.
Hogae vanishes after a caravan explosion. Amidst the chaos, a showdown is drawing near.